saboktakin

حجت الاسلام مجید سبکتکین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در کشور نگاه ویژه‌ای به تهیه و تدوین برنامه مدون و تاثیرگذار جهت مقابله با این ویروس داشتند تا آرامش، امنیت و سلامت شهروندان با خطر مواجه نشود.

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر با بیان اینکه حفظ سلامت و امنیت مردم، حاصل ایثار و رشادت و مجاهدت‌های کادر درمانی و نیروهای خدمات شهری است، افزود: طی هفته‌های اخیر شهردار زرین‌شهر، کارگران و پرسنل خدوم شهرداری خصوصا کارگران غیرتمند معاونت شهری شهرداری در کنار پزشکان، پرستاران و کادردرمان در صف نخست این مبارزه ایستاده در این مسیر خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کردند و بیشترین سهم را در این مبارزه دارند.

وی با اشاره به اینکه شوراها در تمامی سطوح معتمد مردم هستند و بر همین اساس در برهه‌های مختلف تلاش‌های بسیاری را در خصوص حل مشکلات پیش روی آنان انجام داده‌اند، تصریح کرد: یکی از راهکارهای ارائه شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال محدودیت فعالیت اصناف غیرضرور بود و برخی اماکن استیجاری شهرداری تعطیل شدند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

سبکتکین افزود: با اعمال محدودیت‌ها برخی نگرانی ها از پیامدهای اقتصادی این تصمیم برای شهروندان به وجود آمد از این رو شهرداری زرین شهر لایحه بخشودگی دوماهه عوارض کسب و پیشه و همچنین بخشودگی و ارائه تخفیف کرایه مستاجران این نهاد در مدت تعطیلی را شورای اسلامی زرین شهر تقدیم کرد.

رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر خاطرنشان کرد: اعضاء شورای اسلامی زرین شهر نیز با در نظر این مهم که در مسیر مقابله با شیوع کرونا این افراد نباید دچار مشکل این پیشنهاد را تصویب کردند و این مهم عملیاتی شده است.
انتهای پیام/